Bruk nyhetsbrev som en viktig del av markedsføringsstrategien din.
Nyhetsbrev er fremdeles en viktig og effektiv kommunikasjonsform. Finn ut hva kundene dine er opptatt av og send de tilpasset informasjon. Knytt nettbutikken din til nyhetsbrev og bygg lister lett.
Hvorfor?
Brukervennlighet
Så enkelt som mulig på norsk – hjelper deg å lage det som passer for din bedrift
Leveringskvalitet
Vi hjelper med oppsettet slik at flest mulig kontakter mottar nyhetsbrevet
Enkelt og trygt
Vi kan lagre personopplysningene i Norge om ønskelig

Lag et profesjonelt nyhetsbrev med hjelp av et enkelt redigeringsverktøy
Bruk profesjonelle maler og tilpass dem til din bedrift. La designverktøyet gjøre den tyngste jobben med ferdige nyhetsbrev maler, og bruk verktøyet til å enkelt tilpasse designelementer som bilder, skrift og farge.
Sørg for at nyhetsbrevet faktisk blir lest ved å bruke mottakerlister.
Priser
Basis
- 3 brukere
- 250 kontaker
- 4*antall kontakter utsendelser/mnd
Medium
- 3 brukere
- 500 kontaker
- 4*antall kontakter Utsendelser/mnd
Stor
- 3 brukere
- 2500 kontaker
- 4*antall kontakter Utsendelser/mnd
Gode tips når man skal lage nyhetsbrev
hva gjør et nyhetsbrev bra?
Et godt nyhetsbrev engasjerer publikum med en oppmerksomhetsvekkende overskrift og e-postemnelinje; en balanse mellom hvitt rom og innhold; et ukentlig eller månedlig sammendrag; oppdateringer om aktivitet på sosiale medier og nylige eller kommende arrangementer; iøynefallende bilder, illustrasjoner og animasjoner; og en klar oppfordring til handling.
Husk å optimaliser for mobil og smartklokker
- Mindre skjermer betyr mer skumlesing. Lær å fatte deg i korthet, og presist. Særlig gjelder dette overskrifter.
- For å fungere best mulig visuelt på en liten skjerm, bør du bruke store og klare skrifttyper og bilder og sette av en del luft.
- Husk at selv om mobil nå går først, må e-posten også fungere for desktop. Ikke ignorer den ene for den andre.
Hva skal du ta med i nyhetsbrevet
De fleste nyhetsbrev inneholder:
- en overskrift og en undertittel
- et bilde som passer til det ukentlige eller månedlige temaet
- miniatyrbilder og tekstutdrag fra utvalgte artikler sammen med koblinger til de fullstendige artiklene
- en oppfordring til handling, for eksempel en påmeldingskobling til et arrangement
- koblinger til sosiale mediekontoer
- kontaktinformasjon for virksomheten din
Ulike typer nyhetsbrev – hvilke passer best?
Et nyhetsbrev er ikke bare et nyhetsbrev. Det finnes flere forskjellige kategorier. Hvilke som passer best avhenger helt av ditt selskap og hva du er interessert i å formidle, og kanskje enda viktigere – hva kundene dine er opptatt av. For å kunne sende gode og relevante nyhetsbrev må du jo kjenne kundene dine. Med det sagt – her er noen av de vanligste formene for nyhetsbrev:
- Tilbud
- Nye produkter og tjenester
- Spørreundersøkelser
- Oppdateringer fra selskapet
- Nyheter
Kontakt oss
Lurer du på hva du trenger og hvor fort man kan komme i gang? Kontakt oss!